Wednesday, March 05, 2008

Jangan laju

Hari ini aku diminta berkongsi ilmu blog kepada rakan-rakan. Sejak malam tadi aku tidak dapat tidur nyenyak. Sampai pukul 3 pagi aku sibuk menyiapkan slide. Selepas solat Subuh, ada 'raptai' pula. Gementar juga nak mengajar orang dewasa.

Bila kursus bermula, seperti Schumacher, aku mula menekan minyak. Sampai di selekoh pertama, Kak Jun angkat tangan. "Mi, tolong perlahan sikit. Tak boleh ikut". Nampaknya aku kena tukar kereta. Kena bawa Kelisa saja, tak boleh bawa Ferarri. Kalau tak nanti aku yang syok sendiri.

3 comments:

mr hybrid said...

ermm...
askm...
sajer jer nk left komen..
en, nama sya x de dlm list 2 BFC..
huhuhuhu...

Insan tersish..
Nik Mohd Hairi Iskandar B sabiamad..

~ pa^an ~ ^_^ said...

assalamualaikum mr azmi..so, r u get my blog url?? i hope u got it..i dont want miss my marks for this blog..:)

capsule said...

smkom selamat pagi cekgu...laaa en azami, napo tech writing x dapat A pun, sodeh eden haa...kot2 dapat A kan best, dpek gak naik2 pointer ...apo ko
by the way en azmi...tq bnyk2 ajar kteorg sem lps..jasamu dikenang
smkom..